Halmstad

Nu är vi i halmstad.
Resan hit igår var den jobbigaste någonsin. 50 minuter försenad. Byte på fel ort, kalla tåg, snöstorm, "signalfel".
Men Billy klarade det galant!
Meeen, Jag vart jätte toanödig. Men om man åker singel med djur får man se till att hålla sig. det finns ingenstans att gå på toa. Jag höll mig i nästan 7 timmar. Aldrig har det vart så skönt att gå på toa. Men skärpning på tågen!!

Robin, Billy och jag har nyss vart ute på en jättemysig promenad på stranden! Billy har lekt vildhund.

Nu ska vi åka och köpa julgran, för här kan man inte gå ut i sin egna skog och kapa en egen!





Kommentarer
Postat av: nanna

åh lilla lurven! jag gick ut och promenerade utan dig idag, det var tomt <3

2009-12-18 @ 22:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0