Julgran

Jag Anette och Robin har tagit en promenad på stranden i massa snöfall.
underbart när söderlänningarna vägrar gå ut när det snöar lite och är -7 grader. Dom vet inte vad en riktig vinter är!

Jag och Robin fick idag uppdrag att klä julgranen. Det slutade med att jag gjorde det mesta själv. Robin åkte med sin fader för att hämta en grill samt att köpa sill.

Meeeen jag tycker jag gjorde ett väldans bra jobb! Ca 500 diverse kulor i granen.


Billy blev trött


Vi kom nyss hem från en biltur. Hälsade på bekanta till familjen Karlsson.
Billy fick träffa en grönis tik som hade samma energi som honom.
Sen åkte vi hem till Johanna och hälsade på Elsa igen.
Nu är det bara soffan som gäller!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka om att ni har fullt upp!



.. har förövrigt suttit och borstat watsiebelle idag och insett att det nya året kommer att behöva inledas med ett bad. he is dirrrrrteh.

2009-12-23 @ 11:24:34
Postat av: Pekka

Han som luktar kärlek. rosor och kakor?! ^^

Vi saknar dig här

2009-12-23 @ 14:26:34
Postat av: Syrran Indy

God Jul på dig brossan Billy!

2009-12-23 @ 17:04:33
URL: http://www.moolman.com/dogs/
Postat av: Hanna

Jag älskar Billy. Han blir alltid lika snygg på kort! :D



ps. jag har ett agility slalom hemma hos mig som ni får komma å träna på om ni känner för det :D Gooood juuul!

2009-12-24 @ 21:01:12
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0