Frida Binette

Trött på människor som får en att må dåligt och de som drar energi från mig Jag är glad att jag har hundarna och Robin. De har inga fördomar och kommer inte med elaka kommentarer. Vissa människor drar ur all lycka och energi man har i kroppen.

Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund - Madame De Staël-


Någonting som brukar hjälpa om jag är lite nere är att kolla på människor med bra hundvett. Här en film på Frida Binette och Alice. (Somollis Blinka Blå) Jag har haft turen att träna för Frida får något år sedan, otroligt duktig instruktör. Fick lära mig mycket och det var väldigt givande. Hoppas att jag kan gå en kurs för henne igen någon gång. 


Kommentarer
Postat av: jenny

Gillade visdomsordet! eller konstaterandet... Ha en fin helg!

2010-04-23 @ 09:35:59
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: Nannami

sv: Vet inte, mamma har väl förberett något antar jag. Eller så blir det bara middag, haha.

2010-04-23 @ 11:43:20
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0