godnatt

Nu ska jag natta mig och hundarna.

vädret i gävle har vart underbart så jag och bröderna brothers gick ut och tränade och promenerade länge i mysiga solen! JAG ÄR LYCKLIG NÄR DET ÄR SOL UTE!
Vi tränade att gå fint i kopplet, och vi fick även tillfälle att träna hundmöten. Gick kanon. Jobbigt att träna hund, blev lagomt svettig. Men klagar inte för jag älskar solen.

Så nu är det sängen och spela lite Golden Sun.

Men bjuder på lite olika bilder från min älskade Canon.



 




Anna kanske kommer hem imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Steintindra

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2010-12-20 @ 08:48:38
URL: http://steintindra.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0