movies

har nu serr How to train your dragon och Legion. How to train your dragon är en dreamworks film och som dom flesta vet så kommer det mycket bra filmer från dreamworks!
Den var urgullig! Älskar bra animerade filmer och den här filmen lades till på min gillar lista.

Sen såg vi Legion. Så otroligt dålig.

Jaja, roligare blev det inte nu.. jag har fruktansvärd huvudvärk. hundarna får ta det lugnt tills jag blir bättre.
Nu ska jag bara ligga och kolla på Orphan och dricka kaffe i soffan med vovvsen.

tjao


Kommentarer
Postat av: Eva, Thea och Snobben

Hej!

Låter mysigt det där med soffa, vovvar, kaffe och film. Men då bortser jag från huvudvärken... Kanske den är bättre nu :)

Jag hittade hit till slut, och jag har läst lite om dina dagar. Visst är det väl en härlig vardag vi har tillsammans med våra fyrbenta vänner!

Ha det så bra!

2010-04-21 @ 18:24:26
URL: http://www.engspringer.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0