underbara dag

Vaknade till solsken. Peppes sår ser fint ut. Tog en kaffe och gick ut med bröderna brothers.

Pratade i telefonen, tog en till kaffe (älskar mitt kaffe) och så ringde det ett okänt nummer.
"Hej du har ett paket här från foderbilen, men står inte vad det är för kod till din port" Mannen i telefonen fick portkoden så nu har jag fått hundarnas nya foder. Inga e-ämnen och svensktilverkar.
Pojkarna fick smaka och dom älskar det. Billigare än eukanuba som jag hade innan och mycket smidigare än att gå ner på stan och köpa.

Gick ner på stan med Anna. Blev nya örhängen, hårfärg, cider och eftersom jag och Anna är så underbara så delade vi på ett Best Friends hjärta.

Gick ut i rastgården med hundarna när jag kom hem. En man kom fram och hälsade på hundarna och frågade vad det var för ras på Billy. När jag talade om att han är en bc såg han frågande på mig. "Nej det kan det inte vara, han ser ju så skum ut i ansiktet"
Tydligen är inte folk så vana vid trefärgade bc :)



Och så här pigga hundar hade jag när vi kom hem igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0