IKEA



Hade en bra dag med mamma och pappa idag. Ikea är kul, men det sliter bra mycket efter några timmar i converce. Underbara mamma och pappa köpte lite prylar åt mig. TAAACK! <3
Orkar inte skriva vad som införskaffades men för dom som vart hemma hos mig innan ser nog att det hänt lite.
Tog en urmysig promis med pojkarna när mor och far stuckit. Än en gång traskade vi ut i blåbärsrisen. Yum yum.

Oh just det. Mamma ringde mig imorse när de lämnade bjuråker.
Hon talade om för mig att Billy antagligen inte skulle lukta så gott. Han hade nämligen hittat en riktigt mysig bajshög full med hästskit som han troligtvis dykt rakt in i.. När jag öppnade bakluckan på bilen så fick jag nästan ta ett steg bakåt. Billys vita fina päls såg mer brun/gulisch ut än någonting annat och hela resten av kroppen var full i gammal torkad pållebajs.
Till en början va Busen glad att se mig tills han insåg att han skulle placeras i badkaret.



Nu sover de små. Peppe fick sig en snabbtrimmning idag. Inte kul tycker han. Har även skrapat Billys tänder. Hittade inte mycket och han skötte sig ganska perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0