Trötter

Jobbet är ganska tungt just nu. Trots det så trivs jag väldans bra. Men är helt slut när jag väl kommer hem.

Igår tog min älskade far och jag en mysig promenad tillsammans med h-lands hela myggarmé.


Kollar på Cesar Millan. En kvinna har problem med sin "stökiga" boxer. Hunden hoppar, stökar ner, snor saker m.m. När Cesar säger att hunden är uttråkad (understimulerad) så ser ägaren ut som en frågetecken.
-Hunden har ju en kompis att leka med och en hel trädgård att vara i. När Cesar sedan frågar hur ofta hunden rastas blir man bara trött.. En gång i veckan är svaret.
Hur tänker folk egentligen?

Jag tänker vila i soffan en stund sen ta en joggingtur med doggsen. Moa ska få sig en ny frisering och Bhea ska eventuellt trimmas om tiden räcker till. Imorgon väntar ännu en f.m på jobbet sen helg två dagar mitt i veckan.


Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag vet, amerikaner är helt borttappad när det kommer till en sån enkel grej som motion ;p

2010-08-03 @ 07:54:20
URL: http://superfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0