woho

Idag är jag så underbart taggad på livet!

Har så mycket att se fram emot och så mycket jag vill göra.
Hundarna är som vanligt mitt liv och jag har verkligen stora planer för båda grabbarna.

Men en sak jag har bestämt mig för är att jag SKA lära mig åka snowboard nu i vinter. Är ju ändå uppe i bjuråker några veckor så jag har bokat in Regina som ska få lära mig åka. Blir att vi håller till i barnbacken i Hassela. Måste hitta nån person som kan få mig att bli av med min skräck för ankarlifterna, för jag vet att dom är farliga. Men det kan vänta, först måste jag lära mig att ens stå på en bräda.

En annan bra sak är att jag ska få låna mammas ct! Så det betyder att jag återigen kan börja träna på riktigt, vilket jag ÄLSKAR! En bra egenskap med mig är att jag är så tävingsinriktad, så att tävla emot mig själv är inget problem.
2011 kommer bli ett bra år, jag bara vet det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0