sjukling

Jag är sjuk. inge kul!
Hundarna får än en gång några tråkiga dagar. Ligger på gränsen mellan ikke-feber och feber.
När man är sjuk så har man inte alltid det bästa tålamodet. Tröttheten kommer ganska snabbt.
Imorse när jag var ut med hundarna så hade de såklart ingen av dem lust att gå som två väluppfostrade hundar i koppel.
Fick påminna Billy om att han inte allt är en liten bäbis längre. Hjälpte inte riktigt.. det var bara att skaka av sig frustrationen och försöka vara possitiv! :)

Jag och Robin har planer på att åka till Turkiet i sommar och bo i deras lägenhet som dom har i Alanya.
Därför har jag börjat ett nyttigare liv. I närmsta framtiden kommer jag träna, äta gott och nyttigt och må Bättre!
För ärligt talat så är mat för gott att bara sluta äta!
Jag ska köpa en liten matbok där jag kan skriva in nyttiga och Goda recept. Så om någon har någonting att bidra med så tackar jag inte nej!

Håller även på att läsa denna bok. Speciellt kul är det för att de flesta hundar som finns med i denna bok finns med i Billys stam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0