åska

Pratade nyss med Dan från Gårdsbacken. Snart är det valpträff! Kommer bli så otroligt roligt :D Längtar så mycket!!
Tyvärr ligger jag och Billy lite efter i vallningen, av olika anledningar. Men jag vet vilken otrolig hund jag har, så jag vet att vi ska ta igen allt med stil.

Idag har det vart otroligt hett i gävle igen. Inte riktigt Billys och mitt val av väder. Efter solen kom det sjukt mycket regn tillsammans med lite åska. Billy reagerade till en början lite nervöst men gick snart till bädden för att tugga på sin födelsedagspresent han fick av sin gammelmatte och gammelhusse.

I höst+vinter ska Peppe/Billy
  • Gå tävlingslydnas
  • Åka på utställning
  • Gå viltspårsprov
  • Valla
  • Röntgas
  • Ögonlysas
  • Mysa i soffan
  • Leka



Nu när solen har torkat upp det mesta av skyfallet tänker jag ut på ip med Billybus och träna.

Bjurder på två snyggbilder av mina monster <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0