dubbelt

Idag gick jag min första dubbla tur på freja. Imorgon går jag en förmiddagstur och slutar vid två. Åker direkt efter jobbet till Gävle för att spendera några timmar till med Anna innan hon sticker till Näxåsen.

Efter jobbet idag stack jag ut med Ebbe på ridbanan. ojoj vilken ponny. Okey att han just nu är lite vinglig i diverse bogar och andra kroppsdelar, men han kommer bli hur awesome som helst!
Nu kräver jag ännu mer i gal arbetet då jag anser att han slappnat av mer i skritt och travarbetet, bär sig rätt och är trevlig att arbeta med. Snart kommer vi ha en liten tävlingsponny. Hans starka gren kommer vara pleasure och trail, men idag fick jag även några riktigt bra stoppar och har börjat smått på spinnen. Det ska bli kul att fortsätta hans utbildning nu i sommar :D

Billy och Peppe har det hur bra som helst! Så skönt att ha dem ute nästan konstant. Det märks att dom trivs!

Måste sova nu men jag kan verkligen inte! VARFÖR? Är nog inte van att sova själv.. vilken tur att jag löste den gåtan så snabbt!



B-Complex - Beautiful Lies <3



Kommentarer
Postat av: Nanni

Hihi :) Du vet, Soff och Nicke är ju hemma hela helgen, så Sofia ville dra med dig ut på äventyr sa hon!

2010-06-17 @ 12:31:18
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0