tidigt/sent

Kom hem inatt lite för sent/tidigt. Får tacka grabbarna från In Flames för trevligt sällskap i hörlurarna. Va ganska mysigt att vandra igenom ett dött gävle.

Nu tänkte jag gå ut på långpromis med Billybus och ta ett litet träningspass. Billy är så söt på inkallningen. Måste få någon som kan filma! Det måste ses :)
Även vårat backa slalom "zick zack" har blivit superbra. Helt otroligt. Jag älskar att träna hund :D

Ikväll ska jag umgås med Sofia. Hon ska sminka mig igen :D Sist blev jag så sjukt nöjd. Det är som att få massage i ansiktet, men skillnaden är att jag ser supersnygg ut efter ^^

Systrarna Bäckström. Tyvärr har Anna åkt nu. Men att få Sofia är inte heller dåligt :D

(Bilden är tagen från Sofias blogg)

Parteeey

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sofis

haha vilken tur att jag duger ^^

2010-06-19 @ 15:48:55
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Anna

I MISS YOU LONGTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Fan vad jag saknar dig!!!! Du skulle sett Watson idag! En tiger på jakt efter sitt byte! Sen spydde han på köksmattan!!! Kul kille!

2010-06-20 @ 17:14:53
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0