underbart/hemskt

Jag älskar att jobbba. eller snarare att komma "hem" från jobbet och känna att jag har gjort någonting. Så mysigt att komma hem och ställa sig på ct sen sätta sig ute i solen och pilla på naglarna.
Nu har jag ätit gott, haft besök av Regina och Robin och ska njuta av en tidig kväll ikväll. Imorgon bitti är det work igen, sen ledig två dagar. Lutar nog mot ett besök i underbara gävle. Har en del att fixa!


 

Hatar dock att jag är fast i bjuråker. Nu har jag två lediga dagar, två lediga dagar from hell. För verkar inte som att gävle är aktuellt längre. Vill bara åka hem till min lilla underbara lägenhet med hundarna och vara själv.
Note to self: Sök inte jobb så långt ifrån vänner, hem och verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0