CRUFTS



underbara Crufts i England är igång och jag sitter som klistrad framför min dator och kollar på allt Live! http://www.dfscrufts.tv/

Kollade på höjdpunkten, Freestyle tidigare idag. Frida Binette och Somollis Poppy fick för dåligt betalt. De slutade på 10:e plats. Het otroligt att tyskland kunde få högre poäng. Det måste vart bland det, ursäkta, vidrigaste freestyleprogramet jag sett. Blä
Både bra och mindra bra program visades. Synd att inte finland var med.
Richard Curtis slutade 2:a och Alena Smolikova från Tjeckien kom på 1:a plats med hennes bc Dapper Dame Black Chevers.

En otroligt vacker bc var Csila Liskóczi's Matchbox At Real Pearl! Bör ses!

Om något år är det kanske min och Billys tur att åka på Crufts i england för att tävla i freestyle. :D
Man kan ju alltid hoppas!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0