dubstep

jag är numera frisk men fruktansvärt seg.

Idag vart det en promenad ner på stan till banken och java. För att sedan skynda sig upp till lägenheten för att tvätta och för att ta emot besöket Isabell och Aslan.
Tvättiden hade en snäll granne tagit. Blir att tvätta nu istället.


Jag ÄLSKAR att få besök! Speciellt när det är mina djurvänner. Så underbart att prata hund! Sen att vi egentligen inte borde ta emot besök nu när det är nyinflyttat och stökigt här är en annan sak :)

Även om vädret är tråkigt och inte så värst sommrigt går jag i sommartankar. Längtar tills jag kan gå ut med hundarna i t-shirt och solglasögon! Nu är vädret så äckligt fuktigt och mitt hår krullar till sig så fort jag plattat det. Tur att hundarna inte bryr sig.

För dom som älskar dubstep så är detta örongodis på topnivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0