loerdag

Ebbe är nog den häftigaste ponnyn som finns. Han är så skrämmande bra att rida. Meeeen han hag ju en ponnyskalle och säger till när han tycker det räcker. Men får man ur han dumheterna så är han AWESOME!
Joggen börjar bli riktigt bra. Blir han trött sänker han lätt ryggen lite.. men hans styrka kommer.
Styrningen är på g och jag red mycket på enhand (tränsbett) idag.
Har även börjat arbeta mer i gal nu.

Har som vanlig tagit tusen bilder. men det kommer kanske i övermorgon. hinner inte fixa imorgon antar jag. ska försöka ta tåg på eftermiddagen. Saknar alla tre pojkar i gävle!

Delar rum med Kerstin.. men hon snarkar och pratar i sömnen så jag vet inte hur detta kommer gå.
Kom in i rummet och hon hade somnat med tv:n på. stänger av och lägger mig i min säng med datorn.
Hör henne mumla någonting. "Va säger du?" frågar jag. "JAAAAAAAAAAAAAAA" svarar Kerstin ganska högljut. Jag börjar skratta lite tyst. "JAAAAAAAAAAAA ja ja JAAAAAAAAAA" nästan skriker hon igen.
Nu snarkar hon once again

Men ibland saknar jag ärligt min älskade Mr Portello

 

 

God natt och sov gott


Kommentarer
Postat av: jenny

Så kul med westernridning, det har jag alltid velat börja med. Det får bli nästa projekt i livet!!! Hade varit kul med lite bilder från din ridning. Ha en fin helg!

2010-05-16 @ 00:18:14
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0