lös hund

Robin och jag tog som vanligt en sväng till ip för att träna. Hundarna går JÄTTEBRA!
Peppes kontakt har blivit så otroligt bra. Så tänkte jag att vi skulle leka och kampa lite. Ja då får Peppe ett cp-ryck och korvar in svansen och springer runt runt runt för att sedan försöka få igång mig ännu mer genom att puffa på mig och sedan springa iväg igen. Helt tokig. Måste vart första gången han "släppte loss" så mycket. Jag skrattade så jag höll på dö.

Robin fick tillbaka Peppe och jag började träna med Billy igen. Helt plötsligt ser vi en hund komma farandes. Kopplar Billy och fångar in den svartvita parson faran.
Husse kom och bad så mycket om ursäkt. Vi började prata och ägaren var jättetrevlig. Hunden, Jason, kommer från Kennel 4use, är 10 månader och är svartvit. Han var jättetrevlig och snygg. Gillar svart/vita parsons. Visade sig att han visste vem Peppe var då dom tidigare kollat på hundar från samma kennel. Alltid (nästan alltid) lika trevligt att träffa människot med samma ras =)


Kommentarer
Postat av: Renemaryam

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-06-10 @ 07:50:59
URL: http://renemaryam.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0