scalibor

Har tagit Billys första fästing och gruvar mig tills nästa äckel sätter sig fast på någon av mina hundar.
Om det är någonting jag hatar så är det fästingar. Blir spyfärdig när jag plockar dom, bara jag ens tänker på odjuren.

Mycket prat om vilket fästingmedel som är bäst. Har förut inte velat ta på hundarna några starka fästingmedel. Idag går jag ner på stan och köper Scalibor, men visar hundarna några som helst biverkningar så åker de av. Håller tummar och tassar för att de kan bära halsbanden hela sommaren.

Håller fortfarande på att träna apporten med Billy. Går ju mer än bra :D snart kan vi apportera ägg..som vi har till läxa på kursen till sista gången.

 

Billy håller på att knuffas ner på Sveriges Tokigaste Hund.. Fortsätt rösta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0