Vattlång

Än en gång far jag iväg till Vattlång för att träna med Ebbe.

Ebbe kommer bli otroligt snygg och vi ska försöka satsa på att tävla wras-sm nästa år. Där är det alla möjliga raser men tror att Ebbe kan ha en chans då han faktiskt är i klass med quarter redan nu!

I sommar ska jag jobba hemma och kommer ha mycket tid med både honom och min älskade Rocky.
Än så länge är Ebbe lite för grön för Therese..och ponnyer är inte dumma. Dom märker när det sitter en mindre erfaren ryttare på ryggen och utnytjar det till fullo. Tur är väl det att Therese har gammel-Kilroy hemma som hon kan rida så länge.

Ska spendera helgen med den här snyggingen


Kommentarer
Postat av: helen fredin

min konstnärliga ådra är kanske inte min allra starkaste egenskap :p



jag ska ta hem den på gårn och sy om dynorna först, och sen ska jag pluppa ner den i hamnen mitt i stan, om jag får nån båtplats :)

2010-05-14 @ 09:50:07
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0