singel på en söndag

Otroligt megaseg söndag idag. Legat i soffan hela dagen och tagit promenadpauser med pojkarna. Dom verkar ganska nöjda med en väldigt slapp dag.

Det konstiga med att bo i stan, där det finns så mycket folk, är att jag känner mig så oerhört ensam - hela tiden.
Jag vaknar själv, dricker mitt morgonkaffe själv, promenerar själv, äter själv och somnar själv. Låter så patetiskt och barsnligt när man skriver ner det..
Jag passar helt enkelt inte in här. Som en fågel i bur. Jag får bara bita ihop. Men det liv jag lever är inte mitt sätt att leva. Äsch, jag låter så ung och dum.. går inte att sätta ord på känslorna. 
Just nu vill jag bara sätta mig på en häst och galoppera så långt bort jag bara kan, så fort jag bara kan och aldrig komma tillbaka igen.

Dra på lugn musik, tända några ljus och måla. Försöka bli glad igen.

Portello <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0