lämnat boet

Nu har bilderna lämnat berget. Skönt men ändå.. inte van att något jag ritat lämnar mina ägor. Får bara hoppas att dom trivs lika bra nere på Gävle strand. Eller mer att den nya ägaren trivs med sina nya damer.

Har inte en bra dagsrutin när jag är arbetslös. Gick upp 7 imorse med hundarna, går in och gör en kaffe, tar en klunk sen däckar jag på soffan och vaknar 13.00. GALET
Fick med mig Anna på en liten promenad i supermys höstväder. Kallt, men mysigt.

Sen bjöds det på kräftor. Första gången på länge. Så otroooligt gott. Tack Anna ^^

Har legat i soffan och kollat på X-Games <3 med Peppe, han va nästan lika intresserad av det som jag.





Kommentarer
Postat av: jenny

Shit vilka fina teckningar! Verklig talang ju. Hoppas du får rätt på dina rutiner. Ha en fortsatt bra vecka!

2010-10-21 @ 11:41:06
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: sofia

oh vad snyggt det blev tillslut :)

2010-10-21 @ 12:49:14
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: mamma o pappa

Jättefina bilder!! Är så stolt över dig! Puss o kram

2010-10-21 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0