Oliver

Idag kommer världens sötaste, drygaste kisse hit.
Han ska bo hemma hos oss ett tag tills rätt hem dyker upp. Han ska få vänja sig med hundarna. Blir spännande!

Sååå jag måste försöka plocka undan sånt som små kattepojkar kan gilla att gnaga på.

Oliver är en Billy i kattformat, så skrämmande lika! Dom kommer nog gilla varandra!
Min 90säng kommer bli ännu mindre nu när det blir fyra odjur sovandes i den.. en dubbelsäng står dock på min önskelista!

Peppe är just nu ganska besviken på livet då jag tvingat ner honom i badkaret för en duschning. Synd om Herr Persson nu!

Snodde bilden på Oliver från Anna.

 

 


Kommentarer
Postat av: anna

Naw sötisen min! Det känns faktiskt lite tungt i hjärtat, måste jag erkänna, men man måste leva som man lär - djurens bästa i fokus!

2010-10-05 @ 13:57:39
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0