iPhone

Dagen började med ett besök på Polhem. Min kära broder Steven debatterade.
Av nån anledning har jag under min skoltid alltid missat alla politiska debatter, men det här gör jag gärna om för det var väldans roligt.
Svårt att säga vem som vann debatten då det spårade ur lite på slutet. Ssu och ung vänster hade inte mycket vettigt att komma med. Mycket pajkastning.
Killen från sd hade ett ganska patetisk ordföråd. Hans svar på alla frågor som ställdes var att vi måste stoppa invandringen. Patetiskt parti. Dom som röstar på ett sånt parti har inte mycket mellan öronen.


Efter politisk debatt åkte jag och Jeff för att plocka ut min iPhone. Visar mitt id som tydligen hade gått ut. Funkade INTE att plocka ut paket med ogiltigt leg. Fixa fullmakt. Ringer den skadade Mixer som får skutta ut med kryckor och vara med som andra vittne när fullmakten fixas på posten. TACK TACK TACK för hjälpen
Stort minus att jag inte har alla mina kontakter på nya telefonen. Ska sätta mig och peta i dom när tiden ges.



Min underbara vän Andreas har gjort en sjukt mysig video. Han pluggar på Malmö högskola och filmen är ett skolarbete. Han har även gjort musiken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0