levererad

Idag fick jag ett trevligt sms. Min telefon ligger och väntar på mig på krysset! ÄNTLIGEN! Efter minst fyra år med Sony Ericsson.. Torsdag morgon kommer jag springa och plocka ut min nya leksak.

Mina kära föräldrar firar silverbröllop idag så de stack iväg till södra berget i sundsvall. Skönt för dom att komma iväg :) Grattis till dom <3
Det betyder att jag är hus/djur/barnvakt. Helt okey med mig ^^

Tänkte dra lite mer stängsel idag när jag jobbade fm, men vädergudarna är inte på min sida. Det verkligen vräker ner här. Folk som har för lite att göra borde verkligen hjälpa mig, för det är ganska tungt.
Flyttar stängsel från en hage där vi hade får för många år sedan. Gräs och sly har lyckats fläta sig in i stängslet så det är inte bara att plocka upp stolparna och rulla ihop det. Sometimes, I really need a man..


Kommentarer
Postat av: anna

Kom ihåg Pekka, det man inte kan göra själv ska man inte göra alls :D Jobba på i fårhagen!

2010-09-14 @ 19:10:32
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Gårdsbacken

Du gör det så himla bra...

Trägen vinner:)

Hade det varit lite närmare hade vi kommit direkt och hjälpt dig...



Bit ihop!



Vi har varit i Käl idag igen och vallat på en grupp med 70 ryor. Hundarna skötte sig lysande! Du skulle vart med.



Kram

2010-09-14 @ 19:57:34
Postat av: Tomassigrun

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 09:44:47
URL: http://tomassigrun.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0