ni falska..

Sitter och myslyssnar på Enigma, Lisa Gerrard och dricker en kopp te. Te och kaffe måste vara en gåva till människan, skulle inte klara mig utan det! yum yum

Pojkarna och jag har njutit av långa kalla promenader på gävles gator. Kommit igång med träningen igen vilket är så otroligt skönt. Kanske blir det så att jag åker utomlands i vår?

Jag har insett att det tyvärr finns människor i mitt liv som är falska. Som pratar skit och dumheter bakom min rygg. De klankar ner på mig och mina hundar samt ridningen.. som säger falskheter till andra människor som kanske inte känner mig så bra och inte har annat att gå på än deras ord.
Dessa människor har ingenting i mitt liv att göra längre. Jag behöver inte er. Tack och adjö.

Jag vet vad jag klarar och inte klarar, jag vet mina gränser, jag vet att jag klarar av en bc, (jag vet vissa som inte skulle klara av en bc), jag vet att jag klarar av en parson, jag vet att jag aldrig skulle sälja mina hundar, jag vet att jag vallar så mycket jag bara kan när chansen ges, jag vet att jag promenerar mer än många andra, jag vet att jag älskar mina djur vilkorslöst, jag vet att jag är duktig på ridning, jag vet att jag inte är en perfektionist, jag vet att jag klarar av att rida in och utbilda hästar, jag vet att jag har erfarenhet av föl/hingstar/tävling/unghästar, jag vet vem jag är..
Och jag vet att jag inte behöver mer falskhet och lögner i mitt liv, det räcker nu!

Tack riktiga vänner och familj som tror på mig, ni är värd mycket.


Kommentarer
Postat av: Nattis

dumma människor finns det!!

Jag vet iallfall att du är duktig!

Haha minns du min ridlektion för dig i 1an(tror jag)

när jag knappt kunde gå dagen efter ;) Jag behöver en sånn lektion igen!!! Motivationen är inte på topp nu :( De är så tråkigt, för jag vill, vill vill ;)

2011-01-06 @ 22:12:24
URL: http://nathalieborgman.blogg.se/
Postat av: anna

love you <3

2011-01-07 @ 10:35:40
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Gårdsbacken

tänk på...

...skitprat speglar ofta avundsjuka



Kram

2011-01-07 @ 18:50:39
Postat av: Mimmi

Jag håller med dej om alla jag vet,,,,,, Även jag vet att du är en utmärkt människa och djurvän. Jag och vi är mycket nöjd med dej som valpköpare. Lyssna inte på allt skit utan stå på dej. Kram från Mimmi med familj.

2011-01-08 @ 11:01:31
URL: http://www.123minsida.se/delsbostintan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0