öronsus

Mitt öra är galet problematiskt. Väsnas, ekar, gör ont och ställer till det. Så nu satte jag i en av mina underbara proppar vilket gör att jag kan lyssna på musik utan att dö :'D DUBSTEP

Igår fick sig hundarna en massa träning. Billy var helt slut (!) Då har jag lyckats bra. Åkte hem till Crille på kvällen och hundarna gick och la sig så fort de kom in.
Nu är jag ledig i två dagar, underbart. Jobb tors, fredag sen ledig helg!

Även om det är undebart här nere så saknar jag norrland lite. Men blir nog bättre så fort jag hittar en egen lägenhet. Någon jag saknar nå hemskt är Ebbe, världens bästa Ebbe. Den ponnyn kommer alltid ha en mycket mycket speciell plats i mitt hjärta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0