bjuråker

Samma visa varenda gång jag är här uppe.. det går INTE att lägga ut bilder på bloggen och jag vägrar sätta mig vid stora datorn på övervåningen. Sitter man vid den är det som att begå självmord väldigt väldigt långsamt.

Jag har iaf hunnit med lite som jag borde. Billy uppskattade lite vallning och Ebbe var ganska nöjd med en skrittpromenad. Snart ska jag försöka mig på att laga mat åt syskonen. Spännande.
Uppskattar verkligen bjuråker just nu, mer än någonsin. Glad att jag slipper gävle.. vore skönt om det vore för alltid. Jag vill flytta därifrån och aldrig återvända. Jag skulle inte tveka.

Kommentarer
Postat av: Hanna

whaaat?! varför vill du aldrig återvända till gävle igen för?

2011-03-30 @ 11:23:25
URL: http://hannaborjeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0