pekkadub

Idag är sista dagen i övik. Känns som om jag kom hit igår, vill inte riktigt åka härifrån. Har planer på att packa ner gården och alla djur i bilen.
Fram tills lördag kommer det bli stressigt. Flyttar på lördag, första dagen på jobbet på måndag och försöka landa i södern. Sen hoppas jag hinna säga hejdå åt folk i gävle på fredag..men det vet man aldrig. De flesta brukar vara så trötta och otaggade på fredagar, men så blir det väl när man är gammal.

Just nu tar jag en kaffepaus. Hundarna ligger och sover på nedervåningen efter ett kort pass i vallhagen.
Spelar musik och känner att jag behöver ut och lyssna på dubstep. Hatar att gefledub inte hänger med mig till gbg. Gefledub har verkligen gjort mitt liv enklare i gävle. Dumt att det inte är nått nu på fredag dock. ah well.

Nu glider jag ut och häger tvätten. Mkaay

Kommentarer
Postat av: anna

men vi hinner ses och säga hejdå åtminstone! :)

2011-05-31 @ 15:57:54
URL: http://nanni.webblogg.se/
Postat av: Maja

Så kul med vallning..!!! :)jag vill också!

2011-06-04 @ 17:57:29
URL: http://www.bruksvovve.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0