underbart

Imorse fick jag oväntat besök. Satt ute på bron med en kaffekopp i handen (som vilken låtsasbonde som helst) hade oborstat hår, pluffsig t-shirt och säkert massa andra fula tillbehör på mig, men det gör ingenting när man är ute på landet. Här får man se ut precis som man vill :)

Vi ha det bra här, djuren och jag. Men snart är det tillbaka till verkligheten. Finns många anledningar till varför jag längtar så mycket, dock kommer jag att sakna norrland. Men som sagt, norrland flyttar inte. Lite långt till familj och vänner dock.
Sommaren kommer antagligen gå jättefort och hösten kommer bara bli bättre då Anna flyttar ner hon med.

Ut och valla en snabbis, sen ska jag åka iväg. Tjo <3

Kommentarer
Postat av: anna

Åååååh vad jag längtar! Vi kommer att ha det hur bra som helst i höst!

2011-05-30 @ 17:30:44
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0