Häst till salu

Min kära vän ska sälja sitt underbara sto:

Sto -04, imp. polen direkt till mig. Mycket fin stam. 
En riktigt tjusig tjej med mycket att ge, fin hopp teknik och ett mycket bra "huvud". 
Lätt att sko, spola och lastar sig själv. 
Regelbundet tränad i dressyr, hopp och har även varit ut på terräng banan där hon trivs som fisken i vattnet. 
Skulle kunna gå långt med rätt ryttare, behöver en lugn ryttare som hon kan lita på, då går hon i storsätt över eld.

Säljes endast pga min nackskada som gör att jag inte kan rida längre.
Hon skulle behöva hitta ett nytt hem innan vintern eftersom det blir för tungt för mig att ha häst att sköta då. Därför kan jag tänka mig att sänka priset på henne. Men som sagt endast vid rätt köpare. Ring så kan jag berätta mer. Eftersom jag inte kan ha henne i vinter så kom med ett bud! Jag svarar inte på sms, ring om ni är intresserad!!!

Ring Stephanie på telefon nr: #










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0