spelkväll

Gick ut en med djuret nyss. Kom in och hostar som en idiot. Små astmasessions men tur att Bricanyl och pulimcort finns <3

Nu tänkte jag spendera resten av min förkylda kväll med en massa GH, GoW ev lite Halo.
Har inte käkat än idag, måste göra lite foder! Är inte så hungrig när sjukdom härskar.

En bra sak är att busen B har börjat äta som en häst! (överdrift) Men inte alls svårt att föda honom nu, GILLAR'T. Han behöver lägga på sig lite.

 


Degade runt på min DeviantART. Min Medli ligger som etta of all time om man söker på just det namnet!
Hittade även en bild på min underbara Mr Portello. Han va en sån underbar häst personlighetsmässigt, men passade inte min ridning. Vill man ta sig nån vart så va inte han ämnad för just min gren.. men vilken underbar arab han är. Saknar honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0