target



Jobbade tre timmar idag. Tre hemskt långa timmar. Det är inte lätt som vikarie att veta allt, så det hade vart trevligt med personal som kunde bemöta en på ett bra sätt.
Men imorgon är det inget jobb. Så jag ska spendera den med promenader och städa lägenheten.

Pojkarna är fullt upptagna med att träna nostarget.
Igår skrattade jag så jag grät när jag höll på träna med Peppe.
Vi tränade med postitlappar och jag hade satt en på ett bordsben. Han markerade bra och jag flyttade lappen till sidan av bordet istället. Men han satt kvar som ett fån. Han kollade snabbt på lappen men rörde sig inte. Så istället börjar han stirra på mig (Peppe har ett ganska allvarligt ansikte) och kramar bordsbenet. Och där sitter han, stensäker på att han gör rätt. "Klicka då morsan, ge mig candy" Han sitter länge, kramandes med bordsbenet och kollar lite surt på mig när jag bryter ihop på golvet.

Har suttit i telefon med Nattis i nästan tre timmar. Helmysigt <3 Om det är någon jag är avis på just nu är det henne. Hon har får hemma på gården(!) och hästen uppstallad precis vid ett ridhus.
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg




Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG DÖÖÖR!!!! Vek mig dubbelt när jag läste om Peppe!!! Du skulle ha filmat ditt mysmongo!! <3

2011-01-20 @ 19:35:08
URL: http://iminaogon.blogg.se/
Postat av: Nattis

Omg vilken äcklig bild! Har jag verkligen varit så där fet. Usch stackars mig!! haha!!

Peppe kan verkligen de där med att uttrycka sig! Det är så roligt när dom glor på en och menar typ "hallå du måste förklara liiite till för att jag ska förstå vad du vill" Kan inte Peppe också följa med hit?? Tror Gösta skulle bli så glad då :)

2011-01-20 @ 19:47:37
URL: http://nathalieborgman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0