snake

Körlektion idag igen. Jag är duktig.

Sen har det lekts med Virre och Arrac i valbo. Arrac fick vara provhund för Billys nya halsband. Vet inte riktigt om han uppskattade kissskyddet han var tvungen att ha på sig, men vi lyckades iaf hitta en nytt halsband åt B.
Kollade även på en lägenhet på brynäs idag, men den var inte riktigt det jag letade efter.

Igår ringde jag och pratade med min gamla mentor/bildlärare från högstadiet. Planerar att ställa ut i hans galleri i höst, kommer bli superspännande!

Ta en kopp te, glo på lite tv sen sova. Upp tidigt imorgon för ännu mer körlektion.

 




Kommentarer
Postat av: Nattis

JAA ett körkort så du kan åka hit mycket oftare ;)

Kämpa på!!

Snygga lurvpösar du har!

2011-02-01 @ 21:33:07
URL: http://nathalieborgman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0