Bai bai

Just nu sitter jag på tåget på väg mot Sthlm. Alltid lika underbart när man får stå still nästan en timme i Skövde. Nån elledning som gått sönder. Festligt. Jag stannade några dagar extra nere i Göteborg, hatar att åka därifrån. Åkte ner för att söka jobb och lyckades med mitt uppdrag. Så nu lämnar jag gävle för alltid! Kommer bli en grymt stressad vecka, massa plugg och packning sen åker jag upp till mina fantastiska uppfödare på Gårdsbacken. Blir bättre bloggande så fort jag får tag i min dator som ligger hemma hos mor och far. Afrikabilderna kommer upp då dom med.

Kommentarer
Postat av: anna

Jag vill inte att du ska åka!!!!!!!

2011-05-09 @ 14:29:03
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0