bilägare

Idag åkte jag upp till bjuråker. Tågade från gävle till hudik där jag träffade min underbara lillebrorsa.
Sen tog jag MIN bil och körde hem till föräldrarna! Jag älskar't.

Underbart att träffa alla igen. Mormor och morfar kom förbi med lite fina blommor och jag fick krama min underbara Stephanie en stund.
Kan säga att Peppe fick en massa pussar och kramar han med. Han har vart som en vit skugga hela dagen ^^ Älskar mitt terrier monster.

Imorgon ska jag åka till ö-vik! :D Laddar med en riktig lunch innan jag sticker. Blir kanske en ridtur med Stephanie på morgonen efter kaffe.

Grattis till Anna som fyller tant idag <3



Kommentarer
Postat av: anna

Tant vid 22, det måste vara något slags rekord!

2011-05-16 @ 12:55:33
URL: http://nanni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0