sverigeväder..

..kan vara lite svårt att lita på.
Var nyss ut till hönsen med lite "höngröt" som dom glatt slängde i sig. Då var det sol. Nu är det molnigt och lite kyligt.
Ge mig stekhet sol, skugga på vallplan och en glass så är jag jättenöjd.
Men jag kan inte alls klaga nu, jag har det så bra här! :D
Ska hämta fåren snart och valla lite. Billy slutade riktigt bra igår, får bara hoppas att vi börjar där vi slutade.

Jag gjorde någonting dumt imorse (igen) jag gick in till gässen utan varken stövlar eller något sorts vapen att mota undan dom med. Jag kan informera att dom nyper riktigt hårt.. speciellt när man bara har shorts på sig.
Jag ska också ha gäss när jag köper mig en gård.

Billy som valp hemma hos Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0