vallning

Förstår ni hur mkt jag njuter av detta? Haft finbesök i form av Bodil och hennes hundar igen. Vi har fikat och vallat en massa.
Jag blir så pinsamt bortskämd här uppe! Bodil hade med sig färskt fikabröd och en kycklingsallad jag ska käka ikväll. Tack så mycket! :)
Det är så skönt med norrland och dess befolkning, alla är så trevliga och hjälpsamma!

Billy är så SNYGG! Tror vi håller på att hitta varandra nu och ett sätt att träna ihop. Jag kan lita på honom och han på mig. Jag vill inte sluta valla, vill hålla på i evigheter.. Men att träna fösning tar på skallen.
Han har även fått gå lite på gässen. Även där är han jättefin. Jag tror inte jag kan hitta många fel på honom, han är perfekt för mig! TACK Dan och Paula för denna underbara hund!

Gimmie fick sig ett pass hon med. Även hon är grymt snygg, gillar henne starkt. Hon verkar veta om det.. "Äh, Rebecca. Om du bara är tyst ska jag visa dig hur man gör"

Fame, den stjärnan, hon är underbar. Blir det fel är det mitt fel, inte hennes. Hon är så otroligt lyhörd och gör allt för att det ska bli rätt.

Lite mer bilder på Tai och Cap från idag :)

Tai, 10år

Cap, 3år

..saknar dock min älskade Peppe <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0