musik

Enda tvättiden som fanns under hela veckan var klockan 7 nu på morgonen.
Trevligt väder har vi med. Blåser hård snö och glashalt överallt!

Min granne har en av världshistoriens sämsta musik smak. Tror hon skäms över den, för hon spelar den inte för sina kompisar. Men för mig kan hon spela det varenda dag. från klockan 07.30 fram till ca 10.00 ibland längre.
Det är hennes förmiddags musik som gör mig galen. Backstreet boys, Spice Girls, Aqua och sen är det en speciell låt som jag inte vet vem artisten är men den är HEMSK! "Darlin' Yoooooo-oohooh" Den loopar nästan konstant. men just nu är det Eminem. BLÄ

Billy och jag har vart ute och plogat i snön samt åkt skridskor.
Men nu hjälper han mig packa inför Halmstads resan om några timmar.


Kommentarer
Postat av: nanna

Mysis! Jag skulle älska att bo ovanför henne, vi skulle kunna sjunga "Barbiegirl" ihop och rocka loss.

2009-12-17 @ 10:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0