Snö


Billy hjälper Robin med spelandet!

Strategi är svåt.  Han somnade tidigt igår.

Det har kommit snö igen här. 10 minusgrader och söderlänningarna klagar igen. Men Billy och jag älskar det!

Billy kan äntligen markera med baktassarna på en "target". (Vi använder oss av böcker)
Han ska nämligen lära sig att stå på framtassarna, men det tar vi när han är ett år och fädigväxt då det tar mycket på kroppen att stå på det viset.
Men nu kan han markera och klarar även när jag höjer, dvs lägger på fler böcker!
Ska be Robin ta kort imorgon nä vi tränar så bidbevis kommer.

Billy och jag har tränat på hans koppelgående tills vi blivit blå. Nu äntligen vänder det. Vi kan gå på en mysig promenad i koppel utan något drag :D 
Men såklart finns det dagar då inte allt går som man vill. Vi fortsätter kämpa

Och måte säga att Billys inkallning är underbar, helt underbar!!

Anna, torsdag den 7:e januari 2010 kommer jag hem till Gävle :)

Saknar min Peppe jätte mycket! Mamma och Pappa får krama honom från mig


Kommentarer
Postat av: anna

underbart! skitkul att det går så bra med koppelgåendet :) inkallning är ju givetvis perfekt, då han tränats av en fantastisk människa.

2009-12-31 @ 00:53:50
Postat av: mamma o pappa

Så klart att vi tar hand om Peppe!! Han har det bra här ute på landet, leker med Bea i snödrivorna och har just ätit en massa rester efter hovlsagaren!! Men vi längtar alla tills du kommer upp igen!! //KRam mamma o pappa

2009-12-31 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0