underbara vår

Har pratat med Danne från Gårdsbacken's kennel (Billys uppfödare) idag. Det har visat sig att vi har telepatiska förmågor.
Planerar att åka ner till Joel (Kennel Öbetet's) så fort tillfälle ges.

Billys träning har verkligen gett resultat. Nyss hade vi det roligaste träningspasset någonsin!
Både han och jag log och skrattade hela passet. Hundmöten har även blivit bättre, inget pip och ibland söker han kontakt vilket jag ser som en enorm framgång :D

Inkallning

Ovan: Nu sitter "hopp" så bra att inga ben behövs om så önskas



Blev jättemycket bilder i det här inlägget, jag älskar bilder och är ju lite stolt över mitt yrväder så jag vill visa upp honom! Även Peppe har visat stora framsteg. Jag älskar mina underbara pojkar <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Rebecca

Underbart att läsa din blogg, blir så glad när jag läser den, du sprider verkligen positiv energi. Och roligt med bilder på Ebbe och Rocky.

Här kommer en länk till Rockys bror Esset som är 4 i år och som vi har till salu. Tänkte att du ville se honom eftersom du tycker väldigt mycket om Rocky.

http://www.youtube.com/watch?v=i-kJoWfeThI

Kram Helen

2010-04-16 @ 20:22:43
URL: http://www.stuterigryet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0