BebisPekka

Moster Maggan la ut en bild på facebook på mig som babyknubbis. Sött!
Men nu när jag kollar lite närmare på bilden ser det ut som jag pekar fingret mot kameran. Jag måste ha vart ett svårt barn om jag började redan innan jag kunde prata. Måste vart ett monster som tonåring! Tack mor och far som orkat med mig <3

 

 

Dagens låt <3

 

Hästen Holly är återfunnen men tyvärr var hans ena ben i så dåligt skicka att de var tvugna att avliva honom.

Många tankar går till Annika och hennes familj.


Kommentarer
Postat av: sofia

uscha vad hade hänt honom!?

2010-08-06 @ 15:01:46
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: jenny

Tråkigt att läsa om Holly!

2010-08-06 @ 19:46:40
URL: http://www.mollanochmig.blogspot.com
Postat av: mamma

åhhh, vad söt du var!! Och JA du har alltid varit bestämd och vetat vad du ville! Men det är bra! ;)

2010-08-06 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0