Iphone

Jag älskar livet idag, ÄLKSAR ÄLSKAR ÄLSKAR!


Följde med Isabell och vovvsen till Hund och Katt för ögonlysning. Käkade på Max. Synd att jag inte kunde följa med henne hem, men är man arbetslös måste man hänga på af.

Kommer hem efter af, chefen ringer och frågar om jag är intresserad av ett vikariat september ut. Svar: JA
Sätter mig sedan vid datorn och beställde en Iphone 4. Gjorde först en beställning över hemsidan men ångrade mig när jag läst på forum att folk fått vänta länge på att ens få hem papper för underskrift. Så ringde telia. "Beräknad väntetid 76 minuter" Är man desperat så är man. Fixar lite mat, sätter mig i soffan med mina monster och 20 minuter senare är beställningen klar.
Apple hade tydligen vart gulliga och skickat ut en stor leverans just nu när jag ska ha en, så snart har jag en fungerande telefon!

Snart ska jag hem till Tiger och hjälpa skrapa lite tänder på hund :)

Sitter och lyssnar på det nya albumet Asylum från Disturbed. So far så goooood. Älskar Sacrifice.




Kommentarer
Postat av: sofia

grattis till vikariatet!

2010-08-31 @ 20:57:08
URL: http://superfias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det har hänt en del på honom :)

2010-09-01 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0