gadda

Jag somnade väldigt mycket för sent inatt/imorse, av diverse olika anledningar.
Och det var ganska svårt att vakna. Jag drömde att om jag tryckte av larmet så skulle jag sluta andas. Visste att detta bara var en dröm men jag kunde inte riktigt övertyga mig själv om det. Så det tog 2,5 h för mig att verkligen inse att jag skulle överleva. Tur för mig att jag inte jobbade idag!

Inatt spenderade jag mycket tid framför datorn, vilket det har blivit ovanligt lite av nu ett tag.
Kollade på tatueringar, det kliar ganska frenetiskt i gaddningsnerven. Tror jag vet vad nästa blir nu, den kommer bli stilren och snygg. Har tidigare vart inne på en färgglad men har insett att det inte riktigt är vad jag vill ha. Frågan är bara hos vem jag ska göra den.. Men det behöver jag inte oroa mig för än, kostar ju så skandalöst mycket pengar och just nu är jag ganska pank. Men kanske lika bra att börja kolla upp de olika salongerna här.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, slänga i mig en kopp starkt kaffe och klä på mig. Ska leka lite på stan med Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0