Feber-IGEN

Idag har jag legat med hög feber hela dagen, IGEN!
Varför ska jag hela tiden vara sjuk?

Vi är i bjuråker nu, som tur är.. så skönt när hundarna inte behöver promenaras i koppel. Längtar tills den dag jag får mitt egna hus på landet!

Billy har lärt sig ett nytt trick: Backa
Jag SKA låna min pappas kamera så vi kan filma hans trick. Vill ju visa omvärlden vilken underbar Billy jag har!

Innan febern tog över min kropp så han jag med att trimma Bhea och Peppe samt klippa Moa. Peppe och Moa fick även välbehövda bad.

Ebbe och Rocky har vaccinerats och vi bad våran veterinär ta med sig mätinstrument för att se vad pojkarna ligger på för mkh. Ebbe är ca 140 cm i mkh, Rocky är ca 146,5 cm i mkh.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Bigboy Rockybelle!

2010-02-21 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0