finaste











Febern är slut, för denna gång. Men är fortfarande inte frisk.
Idag har jag försökt filma lite men så klart han den ladda ur precis innan jag han lägga över på datorn.
Men nu ligger kameran på laddning och jag ska försöka sätta ihop ett litet klipp senare. Får se hur det går, aldrig gjort någonting liknande. spännande


Pojkarna och jag längtar till sommaren! utställningar, vallning, viltspår, sol, barfota, inga vinterkläder!
Och jag har verkligen världens finaste & underbaraste hundar, älskar dom små odjuren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har bytt design! Me likie! Jag och Watson saknar också sommaren, solen och iskallt sjövatten. Men han ligger ju och solar varenda morgon den fuskaren, så han får ju massa D-vitamin iallafall ;)

2010-02-25 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0