inte bättre


ligger fortfarande med feber. Har tagit alvedon så nu är jag "fejkfrisk".
Känns alltid lika dumt när man är sjuk, kan ju inte göra någonting med hundarna. Orkar inte. Jag som hatar att bara sitta still, speciellt när jag är här i bjuråker. Här finns det ju så mycket att göra men så går jag och blir sjuk.

Jag får bara hoppas att hundarna är någorlunda nöjd med att "bara vara" nu. Dom är ju trots allt fyra stycken här hemma och Billy brukar ju alltid hitta på någonting för att reta upp damerna.
Peppe vill mest vara nära mig :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Synd att du är sjuk vännen, men du kommer säkert att pigga på dig snart :)

Älskar #4 på Billy, skitsnygg!



Vi saknar er här uppe på Urberget!

Kram och jam / Anna och Watson



(haha, visst var jag kitschig där?)

2010-02-23 @ 14:38:20
Postat av: Paula Lundberg

Vad jobbigt med så ihållande feber, hoppas du är på bättringsvägen.

Måste bara skriva några rader och kommentera bilderna på hundarna.

Jättefina. Billy ser ut att ha blivit riktigt stor.



Krya på dig!

Kramar

/Paula & Danne



2010-02-24 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0