träna

har idag vart ut i två omgångar och tränat med hundarna.

Peppe var idag väldigt taggad och det gick super, tyvärr inga kort på honom då kameran dog :( men imorgon ska jag försöka ragga på Therese igen.

Billy började väldigt dåligt, okoncentrerat och flamsig. Han hade innan jag tränade fått springa av sig en lång stund men det verkade inte ha hjälpt.
Jag höll till på ridbanan så jag gick ut på vägen utanför och började gå åt en riktning för att se om han sökte kontakt, men han sprang som en häst med eld i svansen. Så fort han sprang om mig bytte jag färdriktning och efter 15-20 minuter gav han sig och kom till mig.HJÄLP vad mycket energi det finns i honom!!








Kommentarer
Postat av: nani

Duktiga grabben :)

2010-02-26 @ 18:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0