2010

God fortsättning till alla!

Igår firades det med otroligt god mat som oxfilé och creme brule.  Först bjöds vi på goda fördrinkar och lite mumsig förrätt.

Jag och Robin hade förberett en plats framför elden i källaren för Billy och Elsa. Den blev väl använd.
Varken Billy eller jag är förtjusta i dom onödiga och högljuda raketer.
Jag hoppas folk uppmärksammar att raketer är en hemsk upplevelse för djur. (och även för vissa människor)

Idag har han fortfarande vart lite stirrig men det blir bättre. Han är stark min pojk.
Nästa år har jag och Robin redan planerat att vi ska ha en lugn nyår helt utan raketer!



Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!

God Fortsättning till dig också! Vilken vacker bild! Ser fram emot att träffa dig snart! Hälsa Robin med familj!

Kram Mamma o Pappa

2010-01-02 @ 23:44:56
Postat av: Tobiaselizabeth

Thanks for the info!

2011-09-29 @ 10:13:13
URL: http://tobiaselizabeth.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0