saknad

Jeff, Parvel och jag stack i helgen upp till näxåsen. Paradiset på jorden. En by likt ingen annan alls men underbart folk. Fick inte många dagar där, men det var värt resan. Speciellt då Stefan köpt en ny leksak. Bra när pojkar har leksaker att roa sig med.

Försökt få ihop flera dagar så jag kan åka upp en längre tid till Anna..men eftersom det är lite underbemannat på jobbet är det jättesvårt! Går inte. Okey att jag älskar gävle, men det är inte desamma utan Anna.
Försöker även få ledigt/byta så jag kan åka upp till Gårdsbackens men även där verkar det vara svårt. Hjälper inte så mycket vilka dagar man vill byta..finns inte personal.

Idag när jag tränade Billybus var han så otroligt taggad! Han har även gått upp lite i vikt. Det hurrar jag över, svårfödd den pojken.
Tog ett pass med Persson med. Har vart lite slarvig när vi tränat slalom, men nu går det nästan lika snabbt som med Billy. Duktiga mina pojkar <3

Måste även meddela att våran underbara favorit Rocky har det superbra hemma hos Evelina. Han står där för inridning. Skönt att han har fått det så bra, även om det bara är tillfälligt :)





Jag smakade surströmming i näxis, nevvah again!
Mer bilder kommer sen.. av nån anledning går det pinsamt långsamt att lägga ut bilder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0